معرفی شرکت

خب........ بالاخره شرکت فنی مهندسی زیما آزما هم سرپا شد و به امید خدا میخوام با قدرت هر چه تمامتر روی اون کار کنم تا به نتیجه برسه.

راستی بهتره که به شما هم بگم که کار این شرکت چیه!!!!

اگه از اساسنامه بخواید بدونید که توی اون از شیر مرغ هست تا جون آدمیزاد0000000 اما در حال حاضر و با شرایط موجود این شرکت نیروش رو روی سه مبحث متمرکز میکنه که به ترتیب اینها هستند:

1-   طراحی و اجرای پروژه های آب و خاک

2-  نقشه برداری معادن وپروژه های کشاورزی

3- تعیین مقاومت مصالح ساختمانی

شاید یه روز به درد شما هم خورد و تونستیم یه جایی گره از کار شما عزیزان باز کنیم و با هم همکاری خوبی داشته باشیم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
ندا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ

به امید موفقیت روز افزون و پولدار شدن(چشمک)

همچنین شما

مه ناز جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ http://bluegreenocean.blogfa.com

سلام من عاشق سنگها هستم سعی کن به روز شدنت رو بهم اطلاع بدی پیروز باشی .

حتما دوست عزیز...........

ندا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام
تبریک میگم
یه دوست هم اسم من پیدا کردی
به خاطر اینم تبریک میگم

فاروق سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ق.ظ http://www.dezaknews.blogfa.com

سلام
از این که به وب من سر زدید ممنونم .
بنده در استان سیستان وبلوچستان زندگی می کنم .فعلا خارج از کشور می باشم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد