نمایش کودک آرزوهای بزرگ آرزو

سلام

 

بالاخره بعد چندین ماه تمرین و وقفه و زحمت مراحل پیش تولید نمایش کودک آرزوهای بزرگ آرزو فردا اولین اجرای خودش رو در تالار مجموعه فرهنگی حضرت زهرا شروع میکنه .

 

این نمایش کودک به کارگردانی مجتبی فلاحی و بازی مهدی مقدر- سارا عباسی- بیژن صف شکن و نسیم شیرزادی به روی صحنه میرود و از تاریخ ۱۲/۸/۱۳۸۸به مدت یکماه هر شب به اجرا درخواهد آمد. 

 

 

  

 

 

 

خلاصه داستان از این قرار هست که دخترکی بنام آرزو که بعلت تنبیه توسط والدین به اتاقش فرستاده میشود شروع به نقاشی آرزوهای خود بر روی دیوارهای اتاف میکند .... کم کم نقاشیها شروع به حرکت کرده و با او صحبت میکنند . اما مشکل از اینجا شروع میشه که اونها دیگه حاضر به رفتن از اتاق آرزو نیستند و مشکلاتی رو برای اون ایجاد میکنند و بالاخره ...

  

این نمایش کودک در بازبینی ای که از طرف اداره ارشاد انجام شد عنوان ردیف الف رو به خودش اختصاص داده و شاید میتوان گفت که بعد از چندین سال در تاریخ نمایش استان فارس این اولین باری باشه که نمایشی برای کودکان بطور قانونمند مورد کار قرار میگیره .

امیدوارم عزیزانی که موفق به دیدن این نمایش میشن نظرات خودشون رو توی این وبلاگ برای من بگذارن ... ( بخصوص در مورد بازی خودم )