خواص سنگها

سلااااااااااااااااااااااااام.....

امروز توی راه برگشت به خونه به فکر این افتادم که این مرتبه در مورد یه مساله که با  رشته ام تا حد زیادی مرتبط باشه براتون بنویسم. سرتون رو درد نیارم...... گشتم و گشتم تا اینکه به خودم گفتم چه مطلبی از این بهتر که خواص اعجاب انگیز سنگها رو توی کاغذ ماغذهام پیدا کنم و اون رو بصورت جدول در بیارم و همین کار رو هم کردم که امیدوارم به دردتون بخوره و یا اینکه اگر علاقه دارید دنبال بقیه مطالبش هم برید و این جرقه ای برای ابتدای راه باشه. البته من تا اون حدی که اطلاعاتم اجازه بده و بتونم خودم به سئوالاتی که شاید براتون پیش بیاد جواب میدم.

مساله دیگه این هست که :

دیدید اینهمه به همه میگم < بابا هر کاری میکنم نمیتونم توی صفحه عکس بگذارم >  اما فریاد رسی نبود که بتونه من رو از این منجلاب نجات بده ، وگرنه حالا همه عکس سنگها رو براتون میگذاشتم....... دلتون میسوزه ... نه؟؟؟؟!!!!!!! تقصیر خودتونه....حالا هر چی باشه کاچی بهتر از هیچی هست.......

خواص سنگها

ردیف

نام سنگ

خواص درمانی روانی

خواص شفابخشی

1

آکوامارین

افزایش قدرت بیان و ضریب هوشی، بسیار سودمندبرای هنرمندان و موسیقیدانان

مخصوص بیماریهای مجاری تنفسی،برونشیت،ریه ها و ناراحتیهای ناحیه گردن، افزایش قدرت سیستم دفاعی در بدن و غده تیموس

2

ابسیدین رنگین کمان

کنترل ضربه های احساسی

تسکین عفونتها و التهابات، مبارز با باکتریهادر برابر زخم معده

3

ابسیدین لکه برفی

افزایش قدرت بیان، محافظت در برابر تشویش و اضطراب، برطرف کننده افسردگی

آسان کردن عملکرد روده، تقویت کننده استخوانها، ستون مهره ها و قسمت پشت

4

آمازونیت

ایجاد انرژی حیاتی و جنب وجوش در طول زندگی

تقویت مغز، اعصاب و شاخه های عصبی، آرامبخش

5

کهربا

ایجاد تعادل درونی، افزایش قدرت اراده

شگفت انگیز بر علیه آلرژیها،اگزما و ناراحتیهای پوستی

6

آمیتیست

پرورش نیروی خلاقیت و ابتکار ، محافظت در برابر فشار عصبی

مخصوص دردهای ناحیه سر، میگرن و فشارهای عصبی، مناسب جهت بی خوابی

7

اوانتورین

کاهش فشار عصبی ، کمک به شفافیت ذهن

مناسب بیماریهای چشمی، ریزش اشک و شوره سر، درمان ناراحتیهای قلبی و سیستم عصبی

8

پریدوت

محافظت در برابر نیروهای منفی ، تقویت بینش

موثر بر اصلاح بافتها و بیماریهای اندام داخلی و گردش خون

9

توپاز آبی

تقویت تنفس ، افزایش انعطاف پذیری عاطفی

تقویت کننده صدا، موثر برای التهابات گلو ،تقویت کننده اعصاب و درمان افسردگی

10

تورمالین

محافظت کلی از شخص ، بهبود روابط اجتماعی ، افزایش شور و نشاط زندگی

آرام کننده اعصاب و افزایش قدرت تمرکز، درمان سرطان در مراحل اولیه

11

چشم ببر

از بین بردن احساسات ناخواسته، ایجاد تعادل در نیازهای مادی و جسمی

فعال کننده مراکز حرکتی از جمله استخوانها و مفاصل و تقویت آنها

12

رودونیت

تقویت اعتماد به نفس و حافظه ، حفظ نیروی جوانی ، آرام نمودن ذهن

موثر بر شنوایی، تقویت کننده ششها، درمان دیابت، افزایش قدرت فراگیری

13

اونیکس(سنگ سلیمان)

برطرف نمودن استرس و افسردگی

تقویت کننده ناخن و پوست و چشم، درمان ریزش مو، افزایش جریان خون

14

سنگ کریستال

محافظت در برابر نیروهای منفی ، تاثیر مناسب بر روی مدیتیشن

مناسب بری قلب و بافت لنفاوی، غدد و جریانهای خون ، تقویت چشم و ریه

15

سنگ لاجورد

تقویت بیان، کاهش استرس و درمان افسردگی

تسکین دردهای سر، کاهش فشار خون

16

سودالیت

ایجاد نظم و هماهنگی درونی

آرام کننده اعصاب و تقویت کننده تیروئید،محرک بافت لنفاوی و مغز

17

سیترین

مقابله با افسردگی، بهبود نگرش به زندگی

رفع افسردگی و عصبانیت و نگرانی

18

عقیق آبی

تقویت نفس و تمرکز، شادی بخش

موثر در درمان سردردها و گرفتگیهای عضلانی

19

عقیق خزه ای

مقابله با افسردگی، حفظ تعادل ذهنی و عاطفی

موثر برای دیابت و متعادل سازی درصد قندخون

20

کارنلین

شادی بخش، ایجاد تعادل درونی، تقویت تمرکز

تصفیه کننده دستگاه گوارش،موثر بر روی هضم و جذب غذا و گردش خون

21

فلوریت

از بین برنده تشویش و اضطراب

درمان مخصوص بیماریها و عوارض مغزی و مشکلات ذهنی

22

فیروزه

تقویت بنیه، محافظت در برابر نیروهای منفی ، بهبود روابط اجتماعی

کمک به عوارض عملکردهای نادرست کبد و غدد و تقویت چشمها

23

کوارتز دودی

افزایش خلاقیت و نشاط، ایجاد تعادل دراحساسات

مناسب جهت افراد کم انرژی، موثر در کلیه و لوزالمعده و اندامهای جنسی

24

کوارتز صورتی

افزایش اعتماد به نفس، افزایش قدرت بیان و خلاقیت ، ایجاد آرامش

به عمل تخمدانمها و بیضه ها در هر دوجنس کمک میکند،موثر  در باروری

25

گارنت

مناسب بر روی مدیتیشن، ایجاد نشاط در زندگی

مناسب جهت دستگاه تولید مثل، تقویت قسمت میانی ستون مهره ها

26

لابرادوریت

شادی بخش، مقابله با افسردگی ، تقویت سیستم ایمنی بدن

افزایش عمل مرکر درمانی در بدن، درمان روماتیسم

27

مالاکیت

برطرف کننده فشار عصبی، افزایش قدرت بیان

خاصیت تصفیه کنندگی،ضد التهاب

28

مرجان

درمان افسردگی، تقویت کننده قلب، ایجاد آرامش، ایجاد انعطاف پذیری و مقاومت

مناسب در بیماریهای کم خونی و ناراحتیهای عادت ماهیانه

29

هماتیت

افزایش اعتماد به نفس

درمان واریس، انعقاد خون، بازسازی سلولهای خون در بدن

30

جید(یشم)

ایجاد آرامش و خونسردی، تقویت بیان

تعادل در تمامی اعضاء بدن

31

جاسپر قرمز

کاهش استرس و افزایش تحمل و بردباری

مناسب جهت مفاصل، پادردو استخوانها و کمر

نظرات 6 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ

چه راحت گفتی؟ گل گفتی مهدی دسته گل.
ایمیلت را برای من خصوصی بگذار.

خب قربون شکل ماهت برم که نمیدونم کی هستی.... آخه من که نمیدونم باید به چه کسی جواب بدم. در ضمن من هنوز از این کارها که بلد نیستم. بهم بگید چکار باید بکنم که خصوصی بشه ممنون میشم.

محمد حسین سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.3tareh-mharamesh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
برای اینکه توی وبلاگت عکس بذاری اول باید اونو اپلود کنی برای این کار باید یه سری به سایت tinypic.com
بزنی و توی قسمت brows ادرس عکسی که میخوای بذاری
رو از توی کامپیو ترت انتخاب کنی بعد اندازه ای که میخوای باشه رو انتخاب کن بعد دکمه upload رو بزن بعد چند لحضه بهت چند تا ادرس میده ادرس قسمت Direct Link for Layouts
رو کپی کن
بعد توی یادداشت جدیدی که میخوای بنویسی قسمت insert image رو بزن و ادرس رو ااونجا بذار
به همین راحتی به همین خوشمزگی !!!!!!

سلام. ممنونم از اینکه راهنمائیم کردید. امیدوارم بتونم به همین راحتی و خوشمزگی انجامش بدم. باز هم متشکرم

مه ناز چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ http://bluegreenocean.blogfa.com

آخی پسر گل ! من فقط بلدم توی بلاگ فا تصویر اضافه کنم اما همون رو بهت یاد میدم شاید مثل هم باشه خب :
توی بلاگ فا توی صفحه پست جدید بالای صفحه امکان قرار دادن تصویر وجود داره فقط اگر که تصویر توی محیط وب باشه باید روی تصویر کلیک راست کنی و توی propertice آدرس تصویر رو کپی و سپس توی آدرس بار قسمت درج تصویر paste کنی اگر هم از توی کامپیوترت باشه باید تصویر رو توی سایتی* که فضای رایگان برای قرار دادن تصویر میده آپ لود کنی و بعد به همان شکل بالا قرار بدی توی وبلاگت
آدرس سایت *

http://tinypic.com
http://www.hostedpictures.com
البته فکر کنم توی بلاگفا وبلاگت رو باز کنی بهتره چون امکاناتش بیشتره
پیروز باشی

مهران چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ http://sorooshgroup.blogfa.com

مهدی عزیز
سلام
نمیخوای یه سری به ما بزنیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا که .....

ایلیا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ http://kafoor.blogsky.com

سلام، حوصلت از من بیشتره تو نوشتن ((:

عاشق تنها چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ http://asheghebikas.blogsky.com/

سلام.دوست من ازت ممنونم که به من سر زدی
من از دخترا عکس می زنم چون یه دختر تنهام...اگه عکس مناسب یافتم از پسرا هم عکس می زنم . خوشحالم کردی که سر زدی...
بازم بیا و من رو خوشحال کن چون من آپم!!!!
راستی خوشحال میشم که لینکم کنی.به من خبر بده تا لینکت کنم...با عنوان گ چشمانم را بده؛ آپم
سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد