شعر شیراز

تا حالا شعر شیرازی خوندین؟

گف میباس عینهو مجنون بیشی گفتم رو چیشُم 

 

 گف میباس اِیلون و ویلون بیشی گفتم روچیشُم

 

گف میباس صُب تُ پسین اِنگو دیونا تو کوچا

 

پیش رو مردم لوت و عریون بیشی گفتم رو چیشُم

 

گف میباس بچام اگه دور ِتُ دسّک بزنن

 

نَ که یی د—فه پشیمون بیشی گفتم رو چیشُم

 

گف میباس خاطر ما ر اَی بُخُی از دل و جون

 

آیه وایی تو بیابون بیشی گفتم رو چیشُم

 

گف میباس پُی پتی اِقّد بُدُوی ئی بَرئوبَر

 

تُ که از خسّگی داغون بیشی گفتم رو چیشُم

 

گف میباس اگر نخواسّم که تُ جون در ببری

 

دیگه از هَسّی و از جون بیشی گفتم روچیشُم

 

وختی دید تو عشق ما شیله پیله نیس بُ خنده گف

 

نَمیخواد خیلی هراسون بیشی گفتم رو چیشُم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی - ح جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.1353998.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون
شما هم وبلاگ جالبی دارین ....
موفق باشید

سارا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ http://sara-tanha.blogsaky.com

سلام خوب این که کار خیلی ساده ای هستش اول بلید عکسی رو که می خواهید copy کنید بعد بالا یا پایین مطلبتون راست کلیک کنید و paste رو بزنید

ممنون سارا جون. اگر چیزهای دیگری هم بلد هستی و بودی و شدی به من هم گوشه چشمی داشته باش. بای بای

admin جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.p30stars.net

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد