خرید یاقوت

 برای خرید سنگهای قیمتی لازم هست که با یه نفر که تا حدی در مورد سنگها اطلاع و بخصوص تجربه داشته باشه مشورت کنید و یا از وجود خودش برای این کار کمک بگیرید. یکی از راههای شناخت یاقوت رو از شیشه و سنگ بی ارزش در ساده ترین حالت ممکن براتون بگم. 

وسایل لازم: یک دستگاه موبایل(تلفن همراه) و یک عینک پولاروید

عینک رو به چشمتون بزنید . صفحه موبایل نورش قطبیده است  موبایل رو بچرخونید تا به تاریکترین وضعیت از پشت عینک برسه! در این لحظه مواد لازم اماده است حواستون جمع باشه که زاویه بین عینک و موبایل رو تغییر ندید! تاریکترین وضعیت! الان فقط کافیست سنگ رو بین عینک و موبایل نگه دارید با چرخوندن سنگ به اندازه 360 درجه در هر 90 درجه سنگ خاموش و روشن میشود! در صورتی که سنگ مذکور شیشه ای بی قابلیت باشد که مغازه دار قصد فروش انرا به شما داشته باشد در تمام مدت چرخش خاموش  میماند! به همین سادگی!!! برای اطمینان از اینکه کار رو درست انجام دادیدموبایل رو ارام بچرخونید تا از پشت عینک روشنتر بشه با این عمل سنگ شما باید تاریکتر بشه یا تغییر نکنه!با این تست حداقل تا حد خیلی زیادی مطمئن میشوید که سنگ شما شیشه نیست! 

یاقوت دفیوژ

نظرات 1 + ارسال نظر
خل دیوونه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ب.ظ http://kholl-e-divoone.blogfa.com

هوم...اینجا کجاست..چه طبیعت ی داره..

دیدی گفتم با من باشی ضرر نمیکنی؟ دیدی گفتم من از قدیم بهت ارادت داشتم؟ دیدی گفتم من جای بد نمیبرمت؟ دیدی گفتم به من سر بزنی بد نیست؟ دیدی گفتم.................................................................................................................................. !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد